reklam alanı

Hakkımızda




Merhaba Arkadaşlar Ben Mehmet Can Koyuncu..

Ben Kimim Peki ?

Ben Lise 2'ye Giden 16 Yaşında Elektrik - Elektronik Teknolojileri Bölümü Okuyan Bir Öğrenciyim..

Hasta bir Fenerbahçeliyim. Amatör olarak photoshop tasarımcılıgı yapıyorum ve bu işimi ilerletmek istiyorum. Genelde vector çizimler yapıyorum. Onun dışında genelde forumlarda takılırım ,  Bu siteyi photoshop'a yeni başlayan arkadaşlar için açtım. Nette saatlarce çalışan photoshop , texture , gfx pack arayama son , hepsini bu blogumda paylaşacagım teker teker. Sitede birkaç dersde paylaşmayı düşünüyorum aslında yeni başlayan arkadaşlara yararı olur diye düşünüyorum. Umarım bu paylaştılarımın size yararı olur. Eger çalışmalarınızı bize özelden atarsanız ''Çalışmalar'' adlı bölümde yayınlarız.



Soru & Sorunlarınız "İletişim" Bölümünden Sorunuz..

Benzer Konular

0 yorum: